HARLEY OWNERS GROUP TROJA CHAPTER
Historie klubuAkceVzkazyRoute 66Route66USA 06USA 06MOSKVA 07MOSKVA 07Kontakt

Cestování za Méďou Béďou - USA 14.8.2009 - 9. den

9. den – 14. 8. 2009
Gunnison – Colorado Springs, Colorado; 398 km

Po odpočinkovém dni následuje den vrcholově adrenalinový. Ráno je zataženo a poprchává, mraky sedí nízko na horách. Přejíždíme průsmyk Monarch pass /3.447 m.n.m./, v nejvyšším místě je příšerná mlha. Pokračujeme přes Buena Vista do Pike National Forst a tam vzhůru přímo na Pikes Peak alias Pájky Pájk, což je hora, na jejíž vrchol vede silnice /19 mil/ a jezdí se tam slavné závody. Někteří netušíme do čeho jdeme, takže vzhůru, a to velice strmě. Silnice bez svodidel, sem tam asfalt sem tam hlína. Díky za mraky kolem, pro které není vidět sráz dolů. Zhruba po hodině jsem se s Haryky vyškrábali k vrcholu ve výšce 4.303 m.n.m., to byla jízda. A že je to kopec, cestou zpět dolů je asi po třetině klesání povinná zastávka, kde se měří teplota brzd. V souhrnu, krásná cesta, úchvatná příroda, nádherný zážitek.