HARLEY OWNERS GROUP TROJA CHAPTER
Historie klubuAkceVzkazyRoute 66Route66USA 06USA 06MOSKVA 07MOSKVA 07Kontakt

Tenerife 2010 – den čtvrtý – 12. dubna

Tenerife 2010 - den čtvrtý -12. dubna
Vyjíždíme od hotelu před devátou. Dnes je pracovní den a tak s námi jedou pouze Jaco a Vicko. Cesta vede po pobřeží do města La Laguna, nejstaršího města na ostrově. Jsme přijati starostou města Antoniem Godińou. Prohlídka centru města a nezbytné kafíčko na náměstí. Samozřejmá zastávka u dealera HD. Koupě triček a dostáváme od něho po tričku Chapteru Tenerife a jede se dál. Vyrážíme na motorkách na prohlídku městem a zastavujeme na náměstí a Jaco nám ukazuje, kde sídlí jejich prezident. A je tu překvapení! Přichází Dyno, dnes ovšem v obleku a vede nás všechny do prezidentského paláce. Překvapení nebere konce. Prohlídka paláce a pak přijetí prezidentem José Manuel Bermůdezem. Rozhovor s prezidentem a dárky od něho a popřání mnoha šťastných kilometrů. Prostě překvapení a jednoznačně milé. Jde se na oběd. Mořské potvory a jak jinak než vynikající. Navečer s Pedrem jedeme horama zpět na jih k hotelu. Samá zatáčka. Jak jinak. Zastavení v horách na kafíčko a pak sjezd na pobřeží a cesta do hotelu. Přijíždíme opět po deváté večer a jak jinak než za naprosté tmy. Upozornění, že zítra ráno se vyjíždí již v sedm hodin.
220 km zatáček ale i města.
Počasí jak jinak než nádherné