HARLEY OWNERS GROUP TROJA CHAPTER
Historie klubuAkceVzkazyRoute 66Route66USA 06USA 06MOSKVA 07MOSKVA 07Kontakt

Le Tour de Karlštejn 2012

Přátelé,
bylo jedno odpoledne, trocha bílého a přišlo nám, že jezdíme na motorkách, ale již několikrát jsme říkali, že by to šlo i na kole. Proto je tady byl návrh akce na 4. srpna 2012. Znovu opakuji na kole! Start
„TOUR DE KARLŠTEJN“
v 10.30 hod., a to formou hromadného startu. Účastníci neměli povoleny na cestu berle a hole z důvodů, aby nemohli napadnout soupeře. Trasa závodu „Tour de Karlštejn“ byla následující:
• Start z Radotína, magistrálou K cementárně a před Sběrným dvorem, dříve smetiště ostře doleva do Černé rokle (mimo jiné zvané Sudy a jedno z největších nalezišť trilobitů )
• Zde se nacházel start horské etapy srovnatelné s horskou časovkou z Grenoblu do Chamrousse končící na křižovatce v Kosoři před statkem a první místo možného občerstvení (občerstvení bylo zajištěno a že nikdo se nemusel obávat přidaných dopingových látek a následné dopingové kontroly)
• Z Kosoře zabočení doleva směrem na dálnici 101, směr Třebotov. Zastavení na tvrzi Třebotovské, kde se nachází muzeum nočníků
• Další etapa opět po dálnici 101 směr města Kuchařík, Kuchař a zde směrem doleva na Trněný újezd. Průjezdem Trněného újezdu se směr Mořina. Zdepři vysoké rychlosti se věnovali krajině. Nostalgicky vzpomínat na naše cesty po Americe, jelikož pojedeme přes Velkou a Malou Ameriku, Kanadu a Mexiko!
• Za městem Mořina směrem doprava do zákazu vjezdu (kolům vjezd povolen ) a druhou horskou etapou na horu Bučina a zde po výjezdu na vrchol bude opět občerstvovací místo a následně kolem hory Kněží louka k nádvoří hradu Karštejn. Sjezd bude pokračoval pěší zónou výstupu na hrad Karštejn a zde vyhral každý koho nechyt Obecní policajt Karštejna. Jinak se zde má tlačit kolo, no ale z kopce tlačit!
• Další etapa po toku Rio Grande Berounka po dálnici 116 do města Hlásná Třebáň. Zde bylo potřeba dodržovat rychlost, aby jste si všimli, že ve městě se nachází přes řeku dálniční most (nutno kola přetlačit) a po cyklostezce, která jde po toku Berounky jeli směrem Řevnice, Dobřichovice, kde byl oběd v pivovaru MMX, na Pražské ulici v Letech u Dobřichovic.
• Z občerstvovací stanice pivovaru MMX po cyklostezce směr Dobřichovice, Všenory, Horní Mokropsy, Dolní Mokropsy a souměstí Černošice. V Černošicích předposlední občerstvovací stanice v Grand restaurantu U Červených.
• Ve večerních hodinách posezení v Radotíne v Sokolovně, vyhodnocení a dekorování vítězů, předání cen za nejlepšího vrchaře, nejaktivnějšího jezdce a celkového vítěze. Ukončení závodu tiskovou konferencí a přímým televizním vstupem. Šumák dojel s Magdou a Robertem do místa startu na kole až z domova a to mu nikdo nevěřil, že dorazí! Rozdána trika pro vítěze a konstatování, že to bylo fajn.

Všem dáváme na vědomí, že trasa byla dopředu projeta na motocyklu zn. Harley – Davidson, na cyklostezkách s nasazením života, kdy útočící cyklojezdci rozhodně nevypadali, že by zn. HD měli rádi.

Pro informaci nejlepší loňské časy (pro vlastní srovnání):

1. Cavendish (Brit./Sky) 3:08:07, 2. Sagan (SR/Liquigas), 3. Goss (Austr./Orica), 4. Haedo (Arg./Saxo Bank), 5. Boeckmans (Belg./Vacansoleil), 6. Henderson (N. Zél./Lotto), 7. Božič (Slovin./Astana), 8. Greipel (Něm./Lotto), 9. Boasson Hagen (Nor./Sky), 10. Engoulvent (Fr./Saur-Sojasun) všichni stejný čas.