HARLEY OWNERS GROUP TROJA CHAPTER
Historie klubuAkceVzkazyRoute 66Route66USA 06USA 06MOSKVA 07MOSKVA 07Kontakt

"Den Třetí - Alpy 2005"

Tak a máme tady třetí den našeho výletu po Alpách. Jako každé ráno i dnes začal den tím, že leje jako z konve a navíc jsou tady opět naše milé kroupy. Okolo půl deváté přestalo pršet. Dnes jedeme na Grossglockner. Po nahlédnutí na internet stránky Grossglockneru, jsme zjistili, že sněhu je dostatek.Silnice mokrá, ale podle kamery vypadá, že beze sněhu. A tak tuto zprávu neříkáme ostatním a ženským vzlášť. Uvidíme jaké to bude. Ale zásadní rozhodnutí je jednoznačné. Když jsme tady tak jedeme. Vyjíždí se v deset hodin.
Vyjelo se včas. Opět pršelo. V Hochfilzenu však přestalo a to jsme ještě nevěděli, že pršet již nebude. Přes Leogang, opět tam svítilo sluníčko jsme jeli na Saalfelden a dál směrem ke Glossglockneru. Ani jsme se nenadáli a byli jsme pod kopcem. Nádherná cesta nahoru samá zatáčka, ale skvělá silnice. Nahoře všude samý sníh. Silnice prohrabané a mokré nebo suché, ale beze sněhu. Důležité však bylo to, že přestože byla zima tak bylo krásně vidět. Udělalo se pěkné počasí. Na nejvyšší místě trasy v 2 670 m však bylo mínus tři stupně. Prostě kosa. Nikomu to však nevadilo. Při další cestě bylo nutné fotografování v závějích a to hned všech účastníků. Dorazili jsme až na Kaiser-Franz-Josef-Hohe, které je ve výšce 2 370 m vysoko. Výhled na ledovec a Grossglockner fantastický. Na místě jsme se rozhodli, že se nebudeme vracet stejnou cestou, ale pojedem cestou na Lienz a potom přes hory směrem na Kitzbuhel. Cesta nádherná, počasí sluníčko a docela se i oteplilo. Hory jsme podjeli tunelem "Felbertauern" a za chvilku před námi byl Kitzbuhel. Tam byla pro všechny jedna lahůdka, překvapení. Po silničce jsme vyjeli skoro až na vrchol Kitzbuhelhornu. Byl podvečer a překrásný výhled na okolní hory. Po sjezdu zpátky do údolí jsme jeli již do St. Ulricha. Cesta utekla a byli jsme na místě. Dnešním cestováním jsme nejali 310 km po horách a přestože byla místy zima, nemělo to chybu. Na Penzionu nás čekal opět Pepino a večeře. Guláš s knedlíkem.
Večer bylo opět posezení do nočních hodin u ohně, pohoda a klídek.

Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Další

Cestou z Ulrichu
Nahoru k jezeru
Horizont a sjíždíme k Leogangu
Jako vždy je tu lepší počasí