HARLEY OWNERS GROUP TROJA CHAPTER
Historie klubuAkceVzkazyRoute 66Route66USA 06USA 06MOSKVA 07MOSKVA 07Kontakt

Západní pobřeží USA 2006 - den šestý, pondělí 25.9.

6. den – 25. 9. 2006
Fish Camp – Fresno – Kings Canyon National Park – Sequoia Nat. Park – Tulare
Celkem najeto 259 mil.
Dnes jsme si přivstali, máme před sebou dlouhou cestu. Na snídani jsme šli už v půl osmé. Vyrážíme poměrně brzo, cestou nás provází vinice a v údolí plantáže s citrusovníky. Při pauze u benzinové pumpy jsme potkali dva místní harleyáře, kteří měli na dnešek naplánovanou stejnou trasu po národních parcích. Kus cesty jsme pak jeli společně. Oběd jsme si dali někde v pustině, byla tam jen tahle restaurace, kde překvapivě dobře vařili, a stavebniny. Přijíždíme do Kings Canyon National Parku a Sequoia National Parku, jsou tu krásné silničky se spoustou klopených zatáček. Prostě radost. Haryci si slastně vrní. Jdeme se podívat na sekvoj General Sherman, což je největší žijící organismus na Zemi. Ač se Lída snaží sebevíc, celý strom se do objektivu ne a ne vejít. Sekvojový les je prostě úžasný, po jeho prohlídce park opouštíme. Neuvěřitelně dlouho sjíždíme ostrými souvislými zatáčkami z hor. Když už to trvá hodinu, začínáme se poohlížet po nějakém odpočívadle, které tu však není. Všichni jsme byli rádi, když jsme se v pořádku z těch hor vymotali. Zítra máme v plánu Údolí smrti. Od sekvojového parku je to kousíček, ale…. přes hory tam nevede žádná přímá cesta a Siera Nevada se musí na jihu objet a teprve potom se lze směřovat zpět na sever do Údolí smrti (asi 600 km). Takže vyrážíme, abychom si na zítra alespoň kus cesty najeli. Stavíme, aby se Boďa mohl „bodnout“, stojíme nedaleko nějakého motelu, na který někteří po očku mlsně pomrkávají. Je však ještě světlo, a tak je rozhodnuto, že jedeme ještě kus dál. Podvečerní světlo krásně osvěcuje okolní hory a následuje nádherný oranžovofialový západ slunce. Začíná se stmívat, a tak míříme do hotelu, který je dle GPS nejblíž. Už za tmy nás to táhne kus po dálnici, což je dost nepříjemné. Následně vjíždíme do města Visalia, hurá konec už se blíží. Projíždíme strašně dlouhou ulicí, kde jsou samé restaurace, ovšem hotel žádný:( a tak musíme dál po dálnici. A je to tu, dle GPS zahýbáme, motel tu je, ovšem ne pro nás. Je to parkoviště na obytňáky a navíc dost nevzhledné. Hm. Tak opět vyráží kukroší průzkumníci. Asi po půl hodině se vrací s tím, že nějaký motel našli, ale místa nám tam drží jen 10 minut. Hrrr tam. Je to přízemní motel někde vedle dálnice v sousedství garáží (ještě že je tma a moc toho není vidět). Vedou ho asiati a v tomto duchu je i vybaven. Za naší situace to však nezkoumáme a pokoje bereme všema deseti. Boďa s Veronikou šli spát a zbytek se narval do auta (3 seděli v kufru) a vyrazil do místní restaurace „U medvěda“ na večeři. Na zítřek jsme si najeli asi 100 km.

Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 Další

U jablíček bylo fajn
Místo pokojů domečky byly
Zaparkovaný miláček
A nebydli tu!
Jdeme na snídani
Do křesílek?
Co tu všechno zbylo!
Ne, snídaně bude u stolu!
Najíst, máme toho před sebou!
Základ, pořádné jídlo a mléko!